SMLUVNÍ PODMÍNKY E-SHOP


Nákupní a reklamační řád SKI JARIN SPORT

  • ZÁRUKA
  • REKLAMACE
  • NÁROK NA VRÁCENÍ PENĚZ A ZBOŽÍ
  • PLATEBNÍ PODMÍNKY
  • ZBŮSOB A CENA DODÁNÍ ZBOŽÍ
  • TERMÍN DODÁNÍ

Jak objednávat

Možnosti objednání zboží:

  • prostřednictvím e-shopu, pomocí nákupního košíku (možno i bez registrace)
  • emailem zaslaným přímo na naší emailovou adresu skijarinsport@seznam.cz
  • telefonicky, prostřednictvím na čísle 608 33 44 47 v pracovních dnech (po-pá) v době od 9.00 do 12.00 a od 13.00 do 17.30 hod.


Náležitosti potřebné k objednání zboží:

  • identifikace objednavatele (jméno a příjmení včetně tel. spojení)
  • typ, množství a cena za jednotku
  • přesné místo dodání včetně popisného čísla a PSČ
  • zvolený způsob úhrady (platba předem bezhotovostním převodem nebo při vyzvednutí v prodejně)
  • odpovědnou osobu pro převzetí zboží (jméno, příjmení včetně tel. spojení)
  • zvolený způsob doručení (PPL, osobní vyzvednutí v prodejně)


Vyhrazujeme si právo odmítnout objednávku, pokud jsou údaje v objednávkovém formuláři neúplné či vzbuzují pochybnost o skutečném úmyslu zákazníka objednat zboží. O tomto rozhodnutí budeme informovat prostřednictvím emailu na adresu zákazníka.

Záruka


V souladu s novelou Obchodního zákoníku poskytujeme na prodávané zboží standardní záruku 2 roky, pokud není na faktuře uvedeno jinak.
Záruční doba všem osobám používající výrobek pro účel podnikání s tímto výrobkem není stanovena Obchodním zákoníkem a stanovujeme ji na 3 měsíce od data prodeje.
Abychom předešli případným nedorozuměním, uvádíme škody/poškození/vady, na které se záruka nevztahuje.
Záruka se nevztahuje zejména :

  • na montáž a seřízení vázání. Nároky / reklamace vyplývající ze špatné montáže nebo špatné funkce vázání z důvodu nevhodného nastavení vázání je zákazník povinen uplatnit přímo u subjektu, který prováděl montáž resp. seřízení.
  • na běžné opotřebení dodaných věcí (nebo jejich dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku nelze tedy považovat za vadu a nelze ji ani reklamovat.
  • na škody způsobené používáním zboží při veřejných, amatérských nebo profesionálních závodech všeho druhu (zejména ve sjezdovém lyžování, skicrossu, freeridu, jízdě v brankách apod.). Žádný model námi dodávaný není určen pro závodní jízdu.
  • Nepřebíráme odpovědnost ani za škody vyplívající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako způsobených chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se rovněž nevztahuje ani poskytnutá záruka.

Reklamace


Reklamace vzniklých škod při dopravě Při převzetí (od dopravce, na poště) je kupující povinen dodané zboží prohlédnout. V případě zjištěných nedostatků, resp. poškození zboží, které bylo způsobeno při dopravě (např. poškrábání lyží v důsledku protržení obalu při dopravě) Vám doporučujeme sepsat s dopravcem (Česká pošta nebo přepravní firma) písemné prohlášení o zjištěných závadách. Zboží v takovém případě můžete odmítnout převzít. O případných zjištěných závadách nás, prosím, do 3 dnů od data dodávky písemně informujte.
Reklamace vad dodaného výrobku Reklamace se vztahuje na závady způsobené vadou materiálu, popřípadě špatnou technologií výroby. V některých případech žádáme o vyjádření soudního znalce v oboru sportovního zboží. Toto vyjádření je závazné jak pro prodejce tak pro zákazníka. Reklamaci nám, prosím, oznamte nejprve e-mailem nebo telefonicky. Reklamované zboží poté zašlete na naši adresu. Náklady na zaslání nese zákazník.
Reklamované zboží doporučujeme zasílat službou "Obchodní balík" České pošty. Tato služba má několik výhod - je cenově dostupná, rychlá (doručení do 24 hodin od podání) a zboží je pojištěno do výše 30.000 Kč (za předpokladu uvedení ceny zásilky na podacím lístku). Zajistěte vždy řádný obal, předejdete případnému dalšímu poškození při dopravě.
Pokud bude Vaše reklamace vyřízena kladně, náklady na zaslání Vám budou proplaceny do maximální výše 250 Kč. Pokud bude reklamace zamítnuta, zboží Vám na Vaše náklady (max. 250 Kč) zašleme zpět.
Lhůta pro vyřízení reklamace činí 30 dnů a začíná běžet dnem převzetí zásilky s reklamovaným zbožím naším pracovníkem z rukou dopravce (resp. České pošty).
Reklamované zboží musí být čisté. K reklamaci je nutné předložit kopii faktury, doklad o dodaní a zaplacení zboží, jehož vady jsou reklamovány. Zásilka musí obsahovat písemný popis reklamované závady doplněný podpisem zákazníka. Nejpozději do 5 pracovních dnů od obdržení reklamace Vás budeme informovat o způsobu vyřízení reklamace.
Nárok na vrácení peněz a zboží Pokud nebudete spokojeni s vybraným zbožím, je možno ho vrátit do 14 dnů od jeho převzetí. Vrácené zboží nám zašlete v původním obalu na naši adresu. Částku zaplacenou za vrácené zboží Vám do sedmi pracovních dnů od doručení vráceného zboží vrátíme na Vaši adresu (v případě platby v hotovosti při převzetí zboží). Vrácené zboží nesmí být upraveno podle přání zákazníka (např. lyže s namontovaným vázáním) nebo opotřebeno. V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme moci bohužel akceptovat odstoupení od smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět.
Naším cílem je zabránit vracení zboží, které Vám přidělává starosti. Proto se snažíme prostřednictvím našich stránek Vás co nejpodrobněji informovat o vlastnostech daného zboží včetně fotografií. Před nákupem nás také můžete v pracovních dnech (po-pá) od 9.00 do 12.00 a od 13.00 do 17.30 hod kontaktovat na telefonním čísle 608 33 44 47. Rádi Vám poradíme s výběrem zboží právě pro Vás.

Platební podmínky

V současnosti nabízíme tyto způsoby plateb za zboží:

  • platba v hotovosti
  • platba bezhotovostním převodem náš účet v Komerční bance č. 107-7522200247/0100.


Způsob a cena dodání zboží (zasíláme pouze v rámci ČR, odeslání do jiných států neprovádíme).

  • Cena za dopravu (normální balík-např.helma/boty) ......................... + 350,- Kč
  • Cena za dopravu (nadměrný balík-lyže) .......................................... + 450,- Kč
  • příplatek za dobírku ......................... + 50,- Kč
  • Cena osobní odběr: ....................... ZDARMA
  • Balné je vždy ZDARMA

Zboží zasíláme přepravní společností PPL. Platí po celém území České republiky, zásilka je pojištěna a doručena do 24 hodin ode dne podání. Přepravní společnost Vás telefonicky / emailem upozorní o doručování zásilky. Zásilka se zbožím obsahuje daňový doklad vč. kódu EET, návod na používání výrobku a záruční list.

Termín dodání

Pro zboží zasílané v rámci ČR: Vaše zakázky vyřizujeme a zboží odesíláme od dvou do sedmi pracovních dnů, v případě platby předem se doba vyřízení počítá od přijetí platby. Nebude-li možné zboží v tomto termínu expedovat, budete včas informováni telefonem nebo na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce.
Doba přepravy činí nejvíce 24 hodin. Zboží zpravidla dostanete nejpozději 8.pracovní den od data objednání. V případě objednání zboží, které nemáme momentálně na skladě, budete neprodleně telefonem informováni o termínu dodání zboží.
Termín dodání se snažíme vždy maximálně zkrátit. Průměrná doba dodání zboží, které máme skladem, bývá od přijetí objednávky po převzetí zákazníkem cca 4dny.